Results 1 to 10 of 10

NZ / OZ trophy hunters?

This is a discussion on NZ / OZ trophy hunters? within the General PS3 Discussion forum, part of the Everything PlayStation; willing to help out people in nz and oz since i find it hard with the time zone difference to ...

  1. #1
    Lvl 3 - Bronze
    jc_nz's Avatar


    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Perth Austraila, By way of New Zealand
    Posts
    103
    Reputation
    2

    NZ / OZ trophy hunters?

    willing to help out people in nz and oz since i find it hard with the time zone difference to boost with alot of people, i have over 50 games at the moment and need help boosting on alot of them and am willing to help anyone else

    add me on psn

    Jc_nz

  2. #2
    Player Hater
    DJ_Keyser's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Oztraylia
    Posts
    534
    Reputation
    38

    Hey dude, are you a member of the Aussie Gamers group? I think it would be acceptable for our ANZAC cousins to also join, so if you haven't already seen the group, click the hyperlink in my sig and join up, yo.

  3. #3
    PRO Member
    DRAGON1NINJA's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1,433
    Reputation
    168

    Quote Originally Posted by DJ_Keyser View Post
    Hey dude, are you a member of the Aussie Gamers group? I think it would be acceptable for our ANZAC cousins to also join, so if you haven't already seen the group, click the hyperlink in my sig and join up, yo.
    That link is for the Aliens vs. Predator trophy guide lol

    Sig by Smashguy

  4. #4
    Closing this account


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Tokyo, Japan
    Posts
    1,813
    Reputation
    94

    How about members in Japan, Philippines, Korea, Singapore, Taiwan or Indonesia? Places on this side of the international dateline.

  5. #5
    Crocodile Hunter
    Ac3stralian's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Straya ****!
    Posts
    2,057
    Reputation
    178

    Quote Originally Posted by DRAGON1NINJA View Post
    That link is for the Aliens vs. Predator trophy guide lol
    hahaha he means the link that says Aussie Gamers Group

    and im from Australia btw mate lol

    Sig by Apokolypz



  6. #6
    PRO Member
    DRAGON1NINJA's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1,433
    Reputation
    168

    Quote Originally Posted by Ac3dUd3- View Post
    hahaha he means the link that says Aussie Gamers Group

    and im from Australia btw mate lol
    Yeah I know, that link goes to a trophy guide not to the Aussie Gamers Group .. or are you telling him what I meant? lol

    Sig by Smashguy

  7. #7
    The Playboy Wikipedia
    Ewok_3000's Avatar


    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Christchurch, NZ
    Posts
    1,187
    Reputation
    53

    That link also takes me to the Aliens vs Predator trophy guide. But yeah, I'm also a NZ gamer However, I'm usually online later on at night, or whenever possible.
    Amanda Cerny - Playboy's Miss October 2011

    Credit to Saul (from another site) for the sig!

  8. #8
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    What games do you want to boost mate?


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

  9. #9
    Lvl 3 - Bronze
    jc_nz's Avatar


    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Perth Austraila, By way of New Zealand
    Posts
    103
    Reputation
    2

    im in perth but from nz just find it easy to boost with people in the same time zone roughly. I need help with UFC 3, Portal 2, the spec ops in MW3, co-op BF3, the doubles match vs friend on EA SPORTS Grand slam tennis 2, just to name a few! but if anyone see's anything in my game list they need help with add me and say your from this site. Cheers. on most days after work and ALL weekend

  10. #10
    PRO Member
    DrJackel666's Avatar


    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    3,285
    Reputation
    59

    I'm aussie and looking for fellow australians to play alongside for some coop trophys myself..so you can add me if you like.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  


All times are GMT -5. The time now is 03:06 PM.
Powered by vBulletin® Version 4.1.10
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO