Page 35 of 45 FirstFirst ... 253334353637 ... LastLast
Results 681 to 700 of 884

The Local Drunk's Experience With Trophies

This is a discussion on The Local Drunk's Experience With Trophies within the Trophy Checklists forum, part of the Trophy Guides, Reviews & Articles; Originally Posted by great_daze_tazer Free fun is always good fun my friend. Payday, I wonder if that's co-op, I'd rob ...

  1. #681
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Quote Originally Posted by great_daze_tazer View Post
    Free fun is always good fun my friend. Payday, I wonder if that's co-op, I'd rob a bank with you. Guessing the bottle'o' will be our first spending stop lol
    Defs mate. I don't know and lol mad. Ha ha ha ha hell yeah, no use robbing a bank and not going to the bottle 'o'.


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

  2. #682
    Venire, Videre, Vince
    xEl_Cidx's Avatar


    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Valencia (EEUU)
    Posts
    3,638
    Reputation
    645

    Feral, I heard she was freaking perfect, NICE

    Must of been a blast that holiday U talking about!

    Cheers amigo!

    Currently Playing:
    Cid's gaming activities

    Rockstar | Bungie
    xEl_Cidx's La Conquista checklist

    Unete al grupo: Jugadores Espaņol

  3. #683
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Quote Originally Posted by xEl_Cidx View Post
    Feral, I heard she was freaking perfect, NICE

    Must of been a blast that holiday U talking about!

    Cheers amigo!
    Lol she certainly was, mate.

    Yep it's all about the main reason I went away

    Cheers


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

  4. #684
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Just earned Saints Row The Third's plat, thanks to Alli


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

  5. #685
    PRO Member
    annare41's Avatar


    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    2,461
    Reputation
    80

    Congrats on Saints Row!


  6. #686
    The Deathly Rhythm
    Kratos06's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    City Of Angels
    Posts
    2,100
    Reputation
    114

    Took you long enough lol jk, Congrats on plating SR3!!!
    Avy and Sig made by the awesome DaRe_xLw

    Feel free to add me: New PSN ID AzureBlaze99

  7. #687
    Beast Incarnate
    DragonWolfVII's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Rowley Regis, UK
    Posts
    3,658
    Reputation
    131

    Congrats on the SR3 platinum dude

  8. #688
    Winter Is Coming
    Scrunch's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    England
    Posts
    909
    Reputation
    200

    Congrats on the SR3 plat

    That game is great fun

    Awesome sig & avy by the Awesome Timeless-Enigma

  9. #689
    R.I.P Ps3 02/01/14 :(
    john3007's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Theatre of Dreams
    Posts
    3,015
    Reputation
    237

    Shit a brick mate, I totally forgot about this cl :p. Congrats on the new plat mate, well done. Sounds like some good team work with you and Alli

    Sig and avy by the awesomely talented stupot00 and GDT bar by the excellent djunglist

  10. #690
    Forget I Was Ever Here
    Yoo_Hoo_Sniper's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    U.S.A.
    Posts
    4,628
    Reputation
    661

    Quote Originally Posted by Lightbringer View Post
    Took you long enough lol jk, Congrats on plating SR3!!!
    HAHA GOOD ONE!!! Congratulations Feral on Saints Row! I thought coming in here it would have been the new rugby league game I seen you playing. 13 now sweet



    It is time for me to go underground

  11. #691
    ★ Extra Astronomical ★
    Pancake Model's Avatar


    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Morphogenetic Field
    Posts
    2,152
    Reputation
    282



    grats on 13, now drink up


  12. #692
    Venire, Videre, Vince
    xEl_Cidx's Avatar


    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Valencia (EEUU)
    Posts
    3,638
    Reputation
    645

    Congrats dude on #13 nicely done man!


    Keep up the good work!

    Currently Playing:
    Cid's gaming activities

    Rockstar | Bungie
    xEl_Cidx's La Conquista checklist

    Unete al grupo: Jugadores Espaņol

  13. #693
    Lvl 6 - Silver
    missdreamer's Avatar


    Join Date
    Apr 2012
    Location
    North Wales/UK
    Posts
    595
    Reputation
    32

    Congrats on your latest plat. Have a drink on me.
    Thanks to xEl Cidx for my awesome Avy and Sig.


  14. #694
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Quote Originally Posted by annare41 View Post
    Congrats on Saints Row!
    Thanks mate

    Quote Originally Posted by Lightbringer View Post
    Took you long enough lol jk, Congrats on plating SR3!!!
    Oi least I got a new plat Thanks mate

    Quote Originally Posted by DragonWolfVII View Post
    Congrats on the SR3 platinum dude
    Thanks mate

    Quote Originally Posted by Scrunch View Post
    Congrats on the SR3 plat

    That game is great fun
    Thanks

    Yeah it is.

    Quote Originally Posted by john3007 View Post
    Shit a brick mate, I totally forgot about this cl :p. Congrats on the new plat mate, well done. Sounds like some good team work with you and Alli
    Ha ha ha ha, you forgot about the drunkest cl around I'd be offended if I wasn't drunk lol. Thanks mate Yeah it definitely was.

    Quote Originally Posted by Yoo_Hoo_Sniper View Post
    HAHA GOOD ONE!!! Congratulations Feral on Saints Row! I thought coming in here it would have been the new rugby league game I seen you playing. 13 now sweet
    Don't encourage the delusional one lol. Thanks mate Well it would've been if Alli didn't help me out with this one when she did. I'm thinking of saving that for next month and making it another birthday plat Yeah, 13


    Quote Originally Posted by Pancake Model View Post


    grats on 13, now drink up

    So much Jager

    Thanks mate Lol liver failure here I come

    Jagerbombs

    Quote Originally Posted by xEl_Cidx View Post
    Congrats dude on #13 nicely done man!


    Keep up the good work!
    Thanks Wiz

    I will especially since you're closing in on me lol

    Quote Originally Posted by missdreamer View Post
    Congrats on your latest plat. Have a drink on me.
    Thanks Cheers


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

  15. #695
    The Stereotype Killer
    Alliren's Avatar


    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Virginia is for lovers.
    Posts
    509
    Reputation
    277

    We do make a pretty fantastic team.
    Twitter: Stereotypekillr
    Xbone: Stereotypekillr

  16. #696
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Quote Originally Posted by Alliren View Post
    We do make a pretty fantastic team.
    Damn straight we do


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

  17. #697
    illegal in 9 countries


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Ōsutoraria
    Posts
    3,822
    Reputation
    594

    Congrats on your 3rd place for Checklist of the Year you little drunkard

  18. #698
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Quote Originally Posted by ant1th3s1s View Post
    Congrats on your 3rd place for Checklist of the Year you little drunkard
    Lol thanks Ant


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

  19. #699
    Puns always intended.
    Larrydavidsavatar's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    One dimension short of being in a 3D game.
    Posts
    2,432
    Reputation
    161

    Congrats on cracking the Top 3 fella!

  20. #700
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Quote Originally Posted by Larrydavidsavatar View Post
    Congrats on cracking the Top 3 fella!
    Wouldn't have done it without your vote so thank you


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

Page 35 of 45 FirstFirst ... 253334353637 ... LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  


All times are GMT -5. The time now is 07:31 PM.
Powered by vBulletin® Version 4.1.10
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO