Page 11 of 28 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast
Results 201 to 220 of 546

WyldGunMan's Platinum Bounties

This is a discussion on WyldGunMan's Platinum Bounties within the Trophy Checklists forum, part of the Trophy Guides, Reviews & Articles; Originally Posted by john3007 Nice job on your new plat my friend,well done.Im glad you managed to find a partner ...

  1. #201
    Hack the Planet!!
    WyldGunMan's Avatar


    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    429
    Reputation
    49

    Quote Originally Posted by john3007 View Post
    Nice job on your new plat my friend,well done.Im glad you managed to find a partner to assist you too.Keep up the awesome work as ever mate
    Thx John. It was cool meeting a random player that was such a great teammate.

    Quote Originally Posted by kingway56 View Post
    hey gunman congrats on the new plat. lets break out the whiskey and celebrate!
    Sounds good! You pick the bottle, I'll pour.

  2. #202
    R.I.P Ps3 02/01/14 :(
    john3007's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Theatre of Dreams
    Posts
    3,015
    Reputation
    237

    Quote Originally Posted by WyldGunMan View Post
    Thx John. It was cool meeting a random player that was such a great teammate.
    Its always great when that happens mate.When i went back to AC:B to get the online trophies for the plat after leaving it for over a year,i had the privilege of running into 2 random players who always invited me to their boosting sessions and they arranged a time and date for me only to get one of the more difficult trophies.They had already got the plat for AC:B yet they insisted on helping me which was just awesome so its always cool when you meet someone like that

    Sig and avy by the awesomely talented stupot00 and GDT bar by the excellent djunglist

  3. #203
    Beast Incarnate
    DragonWolfVII's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Rowley Regis, UK
    Posts
    3,658
    Reputation
    131

    Congratulations on the Sniper Elite platinum dude

  4. #204
    PRO Member
    daftprophet's Avatar


    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    4,593
    Reputation
    345

    Congrats on your nice new shiny Wyld!






    |
    Sig - Initial D - Mazda RX-7 (FC3S)|
    |by Smashguy |

    |Avy - Animals As Leaders|




  5. #205
    Hack the Planet!!
    WyldGunMan's Avatar


    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    429
    Reputation
    49

    Quote Originally Posted by DragonWolfVII View Post
    Congratulations on the Sniper Elite platinum dude
    Quote Originally Posted by daftprophet View Post
    Congrats on your nice new shiny Wyld!
    Much appreciated my friends.

  6. #206
    Platinum Procrastinator
    Denaratuck's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Newfoundland
    Posts
    3,081
    Reputation
    159

    Congrats on the new plat, that certainly didn't take long lol. What do you have planned next?
    Like TV shows, join the Small Screen Gossip group!

  7. #207
    Hack the Planet!!
    WyldGunMan's Avatar


    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    429
    Reputation
    49

    Quote Originally Posted by Denaratuck View Post
    Congrats on the new plat, that certainly didn't take long lol. What do you have planned next?
    All I needed was the 5 online trophies & jus happen to find a great co-op partner that needed them also. I guess I'll start Dragon's Dogma 2day.

  8. #208
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Fuck mate you gotta slow down so I have a chance to congratulate you lol. The drinking delays me more than the ladies lol.

    Congrats on platting Sniper Elite V2 mate


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

  9. #209
    Hack the Planet!!
    WyldGunMan's Avatar


    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    429
    Reputation
    49

    Quote Originally Posted by Feral View Post
    Fuck mate you gotta slow down so I have a chance to congratulate you lol. The drinking delays me more than the ladies lol.

    Congrats on platting Sniper Elite V2 mate
    OH its coming to a major slowdown. Just got started on Dragon's Dogma, its gonna take a while. Tuesday I'll have Darksiders 2 & Sleeping Dogs. A very nice threesome.

  10. #210
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Quote Originally Posted by WyldGunMan View Post
    OH its coming to a major slowdown. Just got started on Dragon's Dogma, its gonna take a while. Tuesday I'll have Darksiders 2 & Sleeping Dogs. A very nice threesome.
    Oh excellent. I might be on time with the next congrats then lol. It's a pretty long plat hey Cool as. Yeah it's sounds an threesome.


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

  11. #211
    PRO Member
    DRAGON1NINJA's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1,433
    Reputation
    168

    A great Checklist A lot and time and effort gone into your trophies! Respect

    ...and thanks for sharing them pictures

    Sig by Smashguy

  12. #212
    Hack the Planet!!
    WyldGunMan's Avatar


    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    429
    Reputation
    49

    Update - Plat #138



    Up Next - Sleeping Dogs

  13. #213
    Beast Incarnate
    DragonWolfVII's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Rowley Regis, UK
    Posts
    3,658
    Reputation
    131

    I noticed you had got the Dragons Dogma plat after bouncing a rather "keen" customer who wouldn't leave the ladies alone. Congrats dude, and good luck on Sleeping Dogs!

  14. #214
    PRO Member


    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    144
    Reputation
    4

    Nice job on your new plat, Wyld. Are you gunning to hit the 150 plat maker this year?



    PPS bar made byRaveNScythE18
    Sig and Avy made by Bladia

  15. #215
    R.I.P Ps3 02/01/14 :(
    john3007's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Theatre of Dreams
    Posts
    3,015
    Reputation
    237

    Congrats on the DD plat my friend,thats some mighty fine work right there.Like Kevlar says,are you going for 150 plats this year but more importantly do you think its a realistic acomplishment ?

    Sig and avy by the awesomely talented stupot00 and GDT bar by the excellent djunglist

  16. #216
    PRO Member
    00Highway00's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1,390
    Reputation
    247

    Nice one. Congrats on Dragons Dogma.

    EDIT: like the sig too man, all the way baby!
    Sig by Alison//Avatar by kid420247//PPS BAR by RaveNScythE18

  17. #217
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Congrats on Dragon's Dogma mate

    Let me know how Sleeping Dogs is, looks kinda cool.


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

  18. #218
    Platinum Procrastinator
    Denaratuck's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Newfoundland
    Posts
    3,081
    Reputation
    159

    Congrats on Dragons Dogma and good luck on Sleeping Dogs.
    Like TV shows, join the Small Screen Gossip group!

  19. #219
    Hack the Planet!!
    WyldGunMan's Avatar


    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    429
    Reputation
    49

    Quote Originally Posted by DragonWolfVII View Post
    I noticed you had got the Dragons Dogma plat after bouncing a rather "keen" customer who wouldn't leave the ladies alone. Congrats dude, and good luck on Sleeping Dogs!
    Thx Dragon. Feral keeps the ladies busy enough. He doesnt need any help.

    Quote Originally Posted by Kevlar View Post
    Nice job on your new plat, Wyld. Are you gunning to hit the 150 plat maker this year?
    Thats the # I was gunning for but not sure I can get 12 more b4 the end of the year.

    Quote Originally Posted by john3007 View Post
    Congrats on the DD plat my friend,thats some mighty fine work right there.Like Kevlar says,are you going for 150 plats this year but more importantly do you think its a realistic acomplishment ?
    With 007 Legends & AC3 coming out I dont see me hitting 150. Those are 2 games that I will be spending alot of time playing.

    Quote Originally Posted by 00Highway00 View Post
    Nice one. Congrats on Dragons Dogma.

    EDIT: like the sig too man, all the way baby!
    WHO'S GOT IT BETTER THAN US? NOBODY!

    Quote Originally Posted by Feral View Post
    Congrats on Dragon's Dogma mate

    Let me know how Sleeping Dogs is, looks kinda cool.
    If you like GTA, you'll love Sleeping Dogs. There isnt alot of difference other than the curse words being in Cantonese. lol

    Quote Originally Posted by Denaratuck View Post
    Congrats on Dragons Dogma and good luck on Sleeping Dogs.
    Thx D, Sleeping Dogs is very cool.

  20. #220
    Local Drunk
    Feral's Avatar


    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Australia
    Posts
    5,999
    Reputation
    603

    Quote Originally Posted by WyldGunMan View Post
    Thx Dragon. Feral keeps the ladies busy enough. He doesnt need any help.

    If you like GTA, you'll love Sleeping Dogs. There isnt alot of difference other than the curse words being in Cantonese. lol
    Lol, exactly mate.

    Awesome, I'll have to get it then. Lol, I like that.


    Awesomely awesome sig by Beam & social group bar by DaRe
    The Local Drunk's Experience With Trophies

Page 11 of 28 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  


All times are GMT -5. The time now is 06:53 PM.
Powered by vBulletin® Version 4.1.10
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO